Tuleohutusülevaatus

Tähelepanu ettevõtjad!

Vastavalt tuleohutuse seadusele jõustusid Eestis alates 1. märtsist 2021 muudatused, mis kohustavad suurte büroo-, tootmis-, laohoonete ja garaažide omanikke regulaarselt läbi viima tuleohutuskontrolle.

Tuleohutus ei ole pelgalt formaalsus, vaid seadusega ette nähtud kohustus. Nõuetele mittevastavus võib kaasa tuua rahatrahvid, ettekirjutused puuduste kõrvaldamiseks ning äärmisel juhul isegi ettevõtte tegevuse piiramise.

Samas on keerulistes õigusaktides iseseisvalt orienteerumine üsna keerukas ülesanne: nõuded on tihti ebaselged, iga järgnev samm võib tunduda kulukas ning eksimused võivad minna väga kalliks maksma.

Aitame teil tuleohutuskontrolli läbida kiiresti, mugavalt ja ilma tarbetute kuludeta.

 

Kes peavad läbima tuleohutuskontrolli?

Tähtis! Tuleohutuse eest vastutab hoone omanik. Isegi kui ruumid on välja üüritud, lasub vastutus nõuetele vastavuse eest just omanikul.

Mis kuulub tuleohutusülevaatus

Objekti diagnostika – kontrollime, kas hoone vastab tuleohutusnõuetele.

Tuleohutusseadmete audit – hindame tulekustutite, tulekahjusignalisatsiooni, häiresüsteemide ja evakuatsioonisüsteemide seisukorda.

Dokumentatsiooni kontroll – projektdokumentide, seadmete hoolduslepingute ja evakuatsiooniplaanide analüüs.

Ruumide kasutamise hindamine – tegelik kasutamine ja projekti nõuetele vastavus.

Personali valmisolek – kontrollime töötajate teadmisi tulekahju korral tegutsemise kohta.

Küsi hinnapakkumine

Kontrolli tulemusena saate

Ametlik tuleohutuse inspekteerimise akt

Soovitused puuduste kõrvaldamiseks

Tähtaegade kooskõlastamine

Korduskontrolli ja lõpliku järelduse, kui kõik on parandatud 30 päeva jooksul.

Kuidas me töötame:

✔ Läheneme protsessile terviklikult ega piirdu vaid formaalse kontrolliga. Selle asemel, et lihtsalt tuvastada probleemid, aitame need lahendada ja kulusid minimeerida.

✔ Tuvastame riskid eelnevalt ja pakume optimaalseid lahendusi, mis võimaldavad täita seadusenõudeid ilma asjatute kuludeta.

✔ Selgitame lihtsas keeles, mis on tõesti vajalik ja kus saab leida alternatiivseid lahendusi.

✔ Võtame kogu protsessi enda kanda – me ei tuvasta mitte ainult puudusi, vaid korraldame ka nende kõrvaldamise.

✔ Teeme koostööd sertifitseeritud ekspertidega, kes tunnevad kõiki seadusenõudeid ja järelevalveasutuste praktikat.

✔ Te ei saa mitte ainult kontrolli, vaid ka täieliku toe – alates probleemide tuvastamisest kuni nende lahendamiseni.

Küsi hinnapakkumine

Ärge oodake Päästeameti ettekirjutust – tehke kontroll juba täna!

📞Esitage taotlus kohe – Besel-Alarmi spetsialistid annavad teile tasuta nõu tuleohutuskontrolli kohta. Helistage meile telefonil +372 6684316 või täitke tagasisidevorm meie veebilehel.

 

1.Mida tuleb enne kontrolli ette valmistada?

Projektdokumendid, tuleohutusseadmete hoolduslepingud, evakuatsiooniplaan. Täieliku nimekirja täpsustab spetsialist enne visiiti.

Spetsialist täpsustab enne visiiti vajalike dokumentide täieliku loetelu.

2.Kui tihti tuleb kontrolli läbi viia?

Kui rikkumisi ei ole – iga 6 aasta järel.

Kui tuvastatakse puudusi – kordusaudit 3 aasta pärast.

3.Kui palju maksab kontroll?

Hind sõltub objekti pindalast ja töömahust. Esitage taotlus, ja me arvutame hinna tasuta.

4.Mis juhtub, kui ma ei läbi auditi?

Päästeamet võib teha ettekirjutuse, milles määratakse puuduste kõrvaldamise tähtajad. Kui tähtaegu ei järgita, võivad järgneda trahvid ja sanktsioonid.