Kampaaniad

Fotode konkurss  „Kes või mis valvab sinu kodu?“ Facebookˇis

1) Hei Tallinlane, osale suurepärases kampaanias meie lehel Facebook`is, mille auhinnaks on 2 piletit Coca-Cola Plaza superkinno, A.Le Coq Sviiti.

2)
Tee pilt, mis või kes valvab sinu kodu. See võib olla foto sinu koduloomast, vanast tabalukust, äkki sinu kodu valvab hoopis, Chuck Norris või relvastatud vanaema. Lase oma fantaasial lennata.

3)
Pane LIKE ja lisa foto komentaarides Facebook`is kuulutusele ja automaatselt sa osaled  loosimises.



Kampaania reeglid:

1.   Pane komentaaridesse pilt, sinuarust kõige lahedamast  kodu valvajast. See võib olla pilt mini koerast või suurest kassist,on see relvastatud vanaema või lõks, mis on seatud üles kutsumata külaliste jaoks..lase oma fantaasial lennata. Põhiline on see, et  pilt iseloomustaks sinu kodu valvet.

1.1.  kuidas lisada pilt komentaaridesse?

1.1.1.    Pane Like meie postitusele.

1.1.2.    Ava selle postituse komentaarid.

1.1.3.    Komentaari paremal pool on kaamera märk, mille peale vajutades saad välja valida pildi, millega soovid võistelda. Kui sul on mitu fotot, mis sinu arust on lahedad,lisa ka julgelt need.

1.1.4.    Peale foto väljavalimist vajuta ENTER klahvi peale ja ongi foto lisatud.

2.   Kindlasti pane Like sellele postitusele, vastasel juhul, kui sa lihtsalt lisad foto, siis sa ei võta hääletamisest osa.

3.   Pilte saab saata 8 - 22 septembrini, millal need kõik üles pannakse hindamiseks kuni 30 septembrini. 

4.   Selleks et hääletada ja jälgida teisi osavõtjaid, vaata meie galeriid www.facebook.com/179999788708393/photos/

5.   Üks osavõtja saab lisada nii palju pilte kui soovib. Mida rohkem pilte seda suurem on võimalus võita.

6.   Enama arvuga Like’de saaja ongi võitja, kes saab 2 piletit superkinno, Coca-Cola Plaza A.Le Coq Sviiti. Filmi ja seansi valib võitja.

7.   Kui saadetud fotode kogusumma ületab 500 piiri, siis auhind DUUBELDATAKSE.

8.   Kommenteeri ja jaga seda kampaaniat enda sõpradega. Mida rohkem inimesi võtab sellest osa, seda suurem auhind on võimalik võita.

9.   Hindamise tulemused on kõigile nähtavad ja võitjaga võetakse ühendust hiljemalt 3 oktoobril.

10. Tulemas on ka lohutusauhinnad, nendele kes saavad 2 ja 3 koha. Need on kinkepiletid Coca-Cola Plaza tavalisele seansile.

10.1.  2-se koha võitja saab 2 piletit, 3-da koha võitja saab 1 pileti.

Järelikult, kui sul on palju huvitavaid fotosid, on sul võimalus võita palju auhindu.


Joonistuskonkurss teemal „Tuleohutus“ lasteaiaas Rukkilille

2016. aasta mais korraldati meie šeflusaluses lasteaias Rukkilill joonistusvõistlus teemal „Tuleohutus“. 5-6-aastased lapsed osalesid selles meeleldi.  Joonistused pandi hääletamiseks välja meie Facebooki-lehele.  Hääletuse tulemusena said auhinnalise koha 3 tööd.

1. Koht - David Mihhailenko, joonis № 1 (tuletõrjeauto ja kass puu otsas)
2. Koht - Anna Karpova, joonis № 9 (tuletõrjuja katuse peal)
3. Koht - Maria Kostina, joonis № 5 (tuletõrjuja kustutab tuld roheliste põõstaste juures)


1. juunil, lastekaitsepäeval, anti lasteaia muusikaõpetaja Margarita Kempi korraldatud lastehommikul noortele kunstnikele kätte meie firma kingitused, mille hulgas olid  Besel-Alarmi sümbolid tuulelohed! Kõik teised võistluses osalejad said ergutusauhinnad.

Heategevuskampaania raames paigaldasime sellesse lasteaeda tuleohutus-, valve- ja fonolukusüsteemi ning nüüd tegeleme ka nende süsteemide hooldusega.

Sel moel tagame lastele, ühiskonna kõige kaitsetumale osale, turvalise ja muretu elu.

 

http://www.tallinn.ee/est/rukkilille-lasteaed/Uudis-Lastekaitsepaev-Tallinna-Rukkilille-Lasteaias